Πολιτική αλλαγών

  • Έχετε κάθε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει είτε επειδή δεν σας κάνει το νούμερο είτε επειδή αλλάξατε γνώμη.
  • Κατά την διαδικασία της αλλαγής επιβαρυνόμαστε τα έξοδα επιστροφής.
  • Κατά την διαδικασία της επιστροφής χρημάτων σας επιστρέφουμε την αξία της παραγγελίας σας μείον τα μεταφορικά της αποστολής και επιστροφής. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε έναν τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δώσετε εντός μιας εβδομάδας.

Για να αποφύγετε την πιθανότητα λάθους παραγγελίας σας προτείνουμε να μας καλέσετε.

Για την διαδικασία της αλλαγής πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  • Μας καλείτε τηλεφωνικώς πριν την αποστολή για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία. Καλό θα είναι όταν μας καλέσετε να έχετε καταλήξει στο προϊόν που θέλετε.
  • Στέλνετε το δέμα μαζί με την απόδειξη πίσω σε εμάς με την ΕΛΤΑ Courier

Για να έχετε το δικαίωμα αλλαγής ενός προϊόντος πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο οι παρακάτω όροι:

  • Μας ενημερώνετε τηλεφωνικώς άμεσα σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή. Η επικοινωνία μαζί μας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης.
  • Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.
  • Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος, όπως και την συσκευασία (πχ κουτί παπουτσιών) που συνοδεύει αυτό.

Αν το προϊόν δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής – αλλαγής σας.

Ο πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας κάνει για οποιοδήποτε λόγω θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά και στην συνέχεια γίνεται συνεννόηση με την ταχυδρομική εταιρεία για να καθοριστεί η διεύθυνση και η ώρα παραλαβής του δέματος.